«СЮЖЕТТІ-РӨЛДІК ОЙЫННЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ

Сюжетті-рөлдік ойынды ұйымдастыру жағдайлары: -сюжеттердің әртүрлілігі; - көркем әдебиет оқу, спектакльдер көру, театрға бару; -ойын тақырыптарын кеңейту, мазмұнын толықтыру; - сауатты ұйымдастырылған заттық-дамытушы орта. Ойын басқа әдістермен: бақылау, әңгімелесу, көркем әдебиет оқу, мультфильмдер көру және т.б. үйлестірілгенде жақсы нәтиже береді. Ол үшін педагогтарда жас тобына сәйкес сюжетті-рөлдік ойындардың картотекасы болуы тиіс. Сюжетті-рөлдік ойындарды ұйымдастыру үшін арнайы жабдықталған заттық-кеңістіктік ойын ортасы болуы тиіс. Бала өзінің ойындағы мақсаттарын іске асыруда өзіне жолдас таңдайды, қажетті ойыншықтарды іріктейді. Сюжеттік-бейнелеу ойындарын дамыту үшін ойындық жағдаятта бейнеге енуге көмектесетін түрлі ойыншықтар қажет. Балалар ойындарда заттарды алмастырушы құралдарды қолданады. Мысалы, таяқшаның көмегімен - «қызу өлшегіштің»- дене қызуын өлшейді. Қыз балалар үшін міндетті түрде қуыршақтардың болуы ойыншық-кейіпкерлермен әрекет барысында оларда әлеуметте қарым- қатынас жасауға алғышарт болып табылатын рөлдік сөйлеуі қалыптасады.Ұл балалар үшін конструкторлар, ойыншық машиналар, жануарлар, мысалы, ит, аю, қоян және т.б. болуы мүмкін. Ойыншықтарды іріктеудің маңызы зор.
Динара ҮСЕНОВА



