«Балабақша – балалықтың мекені»
Балалар мекемесі – баланың өмірге қадам басқан алғашқы мекені. Бұл кезеңде бала тек білім алып қана қоймай, мінез-құлқының, дүниетанымының, адами құндылықтарының негізін қалыптастырады. Осындай орындағы тәрбиенің басты мақсаты – баланың тұлғалық дамуын қамтамасыз етіп, қоғамға бейімделуіне жағдай жасау.
Мектепке дейінгі тәрбие ошағында балалар бір-бірімен қарым-қатынас жасап, достық пен сыйластықтың мәнін түсінеді. Олар бірге ойнап, тапсырмаларды орындай отырып, ұжымда жұмыс істеуді үйренеді. Бұл – олардың болашақта мектепке және үлкен өмірге дайындалуына үлкен көмек. Баланың өзіндік тәртібі мен жауапкершілігін дамытуда тәрбиешілердің рөлі ерекше. Олар әрбір баланың жеке қабілетін анықтап, соны дамытуға күш салады.
Мектепке дейінгі ұйымдарда шығармашылықты дамытуға үлкен көңіл бөлінеді. Балалар ән салып, сурет салып, билеп, өз қабілеттерін ашуға мүмкіндік алады. Мұндай әрекеттер баланың ойлау қабілетін дамытып қана қоймай, олардың өзін-өзі бағалауына да оң әсер етеді. Сонымен қатар, табиғатты қорғау, туған жерге деген сүйіспеншілік сияқты маңызды құндылықтарды бала осы жаста бойына сіңіреді.
Ойын және білім беру ортасында тәрбиенің нәтижесі тек тәрбиешілердің жұмысына ғана емес, ата-аналардың қолдауына да байланысты. Үйдегі тәрбие мен балабақшадағы тәрбие бір-бірімен үйлескенде ғана бала жан-жақты дамиды. Сондықтан ата-аналар тәрбиешілермен тығыз байланыста болып, ортақ мақсатта жұмыс істеуі қажет.
Сандуғаш АҚЖОЛТАЙҚЫЗЫ,
“Шұғыла” шағын орталығының тәрбиешісі