№100 (8811) 21

21 желтоқсан 2024 ж.

№99 (8810) 14

14 желтоқсан 2024 ж.

№98 (8809) 10

10 желтоқсан 2024 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Желтоқсан 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
» » Кредит беру азаяды

Кредит беру азаяды

  «Атамекен» ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасы Төралқасының кеңейтілген отырысында Ұлттық палатаның Басқарма Төрағасы Абылай Мырзахметов салық саясатын, несие жүйесін және өңірлердегі іскерлік ахуалды жақсартуды қамтитын кәсіпкерлікті дамыту мәселелерін айтты.
  Ол «Атамекенге» ақша-несие және салық саясатын, мемлекеттің экономикаға қатысуын азайтуды, мемлекеттік қолдау шараларының тиімділігін арттыруды, сондай-ақ өңірлердегі іскерлік ахуалды қамтитын нысаналы экономикалық модельді дамытудың 5 негізгі блогы бөлінгенін атап өтті.
   «Кредит беру азаяды. Жақында ғана қаржыгерлер Конгресі өтті, онда біз кәсіби қатысушылардан қазіргі жағдай туралы естідік. 2016 жылмен салыстырғанда нақты секторды кредиттеу триллионға азайды. Жалпы, егер портфель 13 триллионға жуық болса, онда тұтынушылық несие беру өсуде, нақты сектор қысқаруда», - деді А.Мырзахметов.
Осы себепті субсидиялау және шартты орналастыру бағдарламалары арқылы бюджет есебінен бизнесті тікелей қаржылық қолдау көлемі өсуде.
   Екінші мәселе-теңге бағамының жоғары құбылмалылығы, ол жаңа жобаларға инвестицияларды тежейді. 2018 жылдың ақпан айынан бастап теңге бағамы 16% - ға артты-319 теңгеден 371 теңгеге дейін. «Атамекен» Басқарма төрағасының айтуынша, басты міндет - «курс неге байланысты екенін түсіну». Ұлттық палата ұсынған шешім Ұлттық Банктің Қос мандатын, реттеуші талаптарды төмендетуді, теңге бағамы бойынша айқындылықты арттыруды, негізгі салаларды мақсатты қаржыландыруды, МЖӘ шарттарын және Off-take келісімшарттарын «қатты» кепіл деп тануды, қор нарығын дамытуды және шағын несиелендіруді кеңейтуді қамтиды.
Салық саясатына келетін болсақ, 2018 жылдан бастап жаңа Салық кодексі күшіне енді, онда жаңа құрылым, адалдық принципі, сондай-ақ түсіндірмелерді кері қайтарып алу кезіндегі санкцияларды жою көзделген.
Шағын және орта бизнеске қатысты ҚҚС шегі, ШОБ үшін қолданыстағы арнайы салық режимдері сақталған. Әлеуметтік салық мөлшерлемесі 11% - дан 9,5% - ға дейін төмендеді.
   Салықтық әкімшілендіру жақсартылды, оның ішінде салықтық тексерулердің негіздемелері қысқартылды, ҚҚС ерікті бақылау шоты енгізілді, талап қою мерзімі 5 жылдан 3 жылға дейін, үшвекторлы ТБЖ қысқартылды.
  «Атамекен» ҰКП ұсынысы бойынша КТС ШОБ-тан жергілікті бюджеттерге беру мәселесі шешілді. Бұл түзетулер 2020 жылдан бастап күшіне енуі мүмкін деп күтілуде.
   «Осы салық жылы өтеді, активтің белгілі бір бөлігін жинақтаймыз, келесі жылы талқылайтын боламыз. Бұл ЕТҚ жүктемесі , қарапайым шешім жоқ. Бизнеске барлық төлемдерді бірыңғай салыққа біріктіріп, оның ставкасы бойынша қарауға ыңғайлы болар еді. Бұл бизнестің көлеңкеден шығуын ынталандыруға көмектеседі», - деп нақтылады Абылай Мырзахметов.
Бірыңғай салыққа біріктіру ШОБ жүктемесін 20-25% - ға дейін төмендетеді (қазір 32%). Мәселенің құны – 500 млрд. теңге (әлеуметтік салықты болдырмау). Келесі тармақ салықтар, төлемдер мен алымдар санын оңтайландыру. Алдын ала талдау салық саны 13-тен 7-ге дейін қысқартылуы мүмкін екенін көрсетті.
Atameken.kz.
07 желтоқсан 2018 ж. 693 0