Сыбайлас жемқорлыққа қарсы менеджмент және комплаенс.
Семинарға жергілікті ірі кәсіпорындарына жататын квазимемлекеттік секторларындағы комплаенс қызметіне жауаптытұлғаларықатысты.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметі - алдын алу функцияларын, атап айтқанда, HR-қызметтер мен бірлесіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл менеджменті жүйесін құруды, мүдделер қақтығысын анықтауды және реттеуді, жұмысқа қабылдау кезінде бақылауды, персоналды корпоративтік оқытуды, сондай-ақ, сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ұшыраған бизнес процестерді талдауды және мониторингілеуді қамтамасыз етеді.
ҚызылордаоблысыбойыншаСыбайласжемқорлыққақарсықызметдепартаментініңбасмамандарыБолатАйнұр мен Тұраров Рашид семинарғақатысушыларғакомплаенсқызметініңрөлі, сыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылзаңнамаларынаенгізілгенновеллалар мен сыбайласжемқорлықтәуекелдерінанықтауғабағытталғансыртқыталдаужәнеішкіталдаудыңмаңыздылығы, ерекшелігінтүсіндіріп, сұрақтарбойыншаәдістемеліккеңесберді.
Соныменқатар, кездесубарысындаМемлекетбасшысының 2021 жылғы 1 қыркүйектегіҚазақстанхалқынаЖолдауыніскеасыружөніндегіЖалпыұлттықжоспардың 88-тармағына сәйкес, АгенттікҚазақстанРеспубликасында 2022-2026 жылдарғаарналғансыбайласжемқорлыққақарсысаясаттұжырымдамасыныңжобасынталқылады.