Соңғы жаңалықтар

Көк жөтел ауруы жайлы.

26 сәуір 2024 ж. 79

№32 (8743) 23

23 сәуір 2024 ж.

№31 (8742) 20

20 сәуір 2024 ж.

№30 (8741) 16

16 сәуір 2024 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Сәуір 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
» » ВАКУУМДЫҚ ПОЙЫЗ ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ?

ВАКУУМДЫҚ ПОЙЫЗ ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ?

         
Вакуумдық пойыз идеясын алғаш рет 1909 жылы Scientific American журналында Роберт Годдард жасаған еді. Ол магниттік левитация негізінде вагондарда вагондар қозғалысын ұйымдастыруды ұсынды. Электромагниттік өріс арқылы вакуумдық түтікке ағзаны ауыстыру арқылы әлемдегі алғашқы эксперименттерді 1910-шы жылдары ресейлік профессор Борис Вейнберг қойды. Алайда, көп ұзамай олар Бірінші дүниежүзілік соғыс салдарынан тоқтатылды. 
Кейіннен Германияда, Жапонияда, Швейцарияда және Англияда эксперименттер өткізілді, ал 2012 жылы Илон Маск Hyperloop жобасын ұсынды, ол әлі де дамып жатыр. SpaceX, Virgin Hyperloop One және Hyperloop Transportation Technologies қосымша вакуумдық пойызды жасау үшін жұмыс істейді Гиперплоуп - бұл маршруттың соңғы нүктелерінде қосылатын екі параллель құбырлар түрінде жабық әуе желісі. Ішінде, бір бағытта ұзындығы 25-30 метр болатын бір капсула 480-1220 км/с жылдамдықта жүреді. Жоба бойынша көлік интервалдары тек 30 секунд болады. Инженерлер жүйенің екі нұсқасын - жолаушылар мен жолаушылар жүктерін әзірледі. Бірінші нұсқада құбырдың диаметрі 2,2 метр, капсулада 28 адам болады. Екіншіден, диаметрі 3,3 метрді құрайтын құбырды пайдалану ұсынылады.         Айта кету керек, шын мәнінде Hyperloop вакуумдық пойыз емес. Орташа қуат сорғылары мен 20-25 мм қалыңдығы қарапайым болаттан жасалынған құбырдың қабырғалары арқылы қамтамасыз етілген, 100-дің қысымы бар фораккум жеткілікті.
Капсуланы желілік электр қозғалтқышымен басқаратын болады. Станция құбырдың төменгі жағында ұзындығы 15 метр болатын алюминий рельс болып табылады, ол 110 шақырым сайын қайталанатын болады. Ротор әрбір капсулада болады, ал қажетті тұрақты қуат тек 100 киловатты құрайды. Себебі, стаатор тек жеделдетуді ғана емес, тежеуді де атқарса, соңғы жағдайда капсуланың кинетикалық энергиясы электрге айналады.  Депрессуризация кезінде капсуланың мұрын бөлігінде электрлік компрессор қамтамасыз етіледі, сығылған ауаны бортқа сақтайды. Бұдан басқа, капсула 1,5 тоннаға жуық аккумуляторды орналастырады, олардың заряды 45 минутқа дейін созылады. Айырықша Hyperloop One және Hyperloop Transportation Technologies әуе жастықшасының орнына магниттік левитацияны пайдалану мүмкіндігін қарастыру керек, бұл вакуумды желіні қымбатқа түсіруге мүмкіндік береді, бірақ басқару мәселелерін барынша азайтады. Бұл белсенді емес левитация дегенді білдіреді, мысалы, магдырға қатысты, бірақ пассивті. Ол тұрақты магниттерді өткізгіш бетіне қозғалысты қамтиды. Қазіргі уақытта түрлі компаниялармен вакуумдық пойыздардың белсенді сынақтары бар. Өткен жылдың желтоқсан айында Virgin Hyperloop One өзінің капсуласын рекордтық жылдамдықпен 387 км/с дейін таратуға қабілетті болды. Болашақта вакумдық пойыздардың бірінші желісі Үндістанда, АҚШ-та, Біріккен Араб Әмірліктерінде және Оңтүстік Кореяда пайда болуы мүмкін.
16 сәуір 2018 ж. 998 0