PDF нұсқалар мұрағаты

№39 (8359) 26

26 мамыр 2020 ж.

№38 (8358) 23

23 мамыр 2020 ж.

№37 (8357) 19

19 мамыр 2020 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Мамыр 2020    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
» » Мәжіліс депутаты мұғалімнің жалақысы қанша болуы керектігін айтты

Мәжіліс депутаты мұғалімнің жалақысы қанша болуы керектігін айтты

  Мұғалімдердің еңбекақысы елдегі орташа жалақы мөлшерінен төмен болмауы керек. Мәжілістің жалпы отырысында депутаттар ұстаздардың жалақысына қатысты мәселе көтерді, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан тілшісі.

  Мәжіліс депутаты Ирина Смирнова депутаттық сауалында мұғалімдерге жалақысын ұлғайтуға мүмкіндік беретін кезектен тыс аттестация өткізу жүйесін сынға алды.
   Оның айтуынша, мәселен, 2018 жылы кезектен тыс аттестацияны түлектер емтихан тапсыратын күндері, яғни қарбалас сәтте өткізген. Биыл да дәл осындай жағдай қайталанғалы отыр.
"Аттестацияны қолайсыз уақытта өткізу бірден барлық мұғалімнің жалақысын көтермеу үшін жасалып отырған сияқты сезіледі", - деді депутат.
  Смирнова аттестация кезінде сол баяғы ауыл мұғаліміне салмақ түсетінін айтты.
"Тестілеу пунктіне таңғы сағат сегізде келуі керек болған. Яғни, ол мұғалім түнде немесе одан ертерек ауылдан шығуы керек деген сөз. Онсыз да жалақысы аз мұғалім жолға шығындалады. ҰБТ тапсыратын түлектер сияқты олар да металл іздегіш рамка мен комиссияның тексерісінен өткен", - деп ашынды депутат.
Білім және ғылым министрлігі аттестацияға қатысу әр педагогтың өз қалауы екенін мәлімдесе де, жоғары жалақыдан үмітті кез келген мұғалім оған қатысуы тиіс.
"Қосымша ақыны емтиханды тапсырып қана алуға болады", - дейді Смирнова.
Сондай-ақ, депутаттың айтуынша, аттестациядан өткісі келетін мұғалімдер өтініш пен құжаттан бөлек, оқушылар, олардың ата-аналары мен әріптестері арасында жүргізілген сауалнама нәтижесі мен пікірлерін ұсынуы тиіс. Әр мұғалімнің өтінішін сарапшылар комиссиясы қарап, бекітеді. Бұған қоса, кез келген ұстаз комиссияға өзінің жетістіктері жиналған портфолио ұсынуы керек.

15 мамыр 2019 ж. 278 0